Diamine Chocolate Brown, czyli gorąca czekolada podana w piórze

Nareszcie kolorek godny Naczelnego Czekoladoholika Rzeczypospolitej Polskiej.

Przed Wami dziś pyszny Diamine Chocolate Brown. Panie kochany! Tażto gorąca czekolada jest w piórze podana!

Dt254IU.jpg

Bardzo podoba mi się ten brąz – brak mu tego nieodłącznego pierwiastka sraczkowatości towarzyszącemu wielu atramentom w tym kolorze od zarania piórodziejów.

Nie wiem, na ile udało mi się to oddać na zdjęciach, ale jest on ciemny, dość mocno nasycony.Pisze się nim gładko i bardzo przyjemnie. W kresce jest raczej jednolity, aczkolwiek ma zdolność przejścia od bardzo ciemnego, niemal czarnego, do jaśniutkiego brązu, co doskonale widać na tych kleksach:

CvmCx8Q.jpg

A jak ta czekolada pisze?

A pisze ta czekolada jak miód.

Y3xY89d.jpg

gBIsU5k.jpg

SsvewgP.jpg

9ZgyAOh.jpg

Zasuńże jakie suche męskie fakty, babko.

AleżproszężCiebiębardz!

Wysychanie: w porządku, na Oxfordzie wszystko idzie wolniej, na zwykłym papierze zeszytowym bez zarzutu.

Wypełzanie na stalówkę: odrobinkę, trochę stopionej czekolady na spływaku

Przebijanie: prawie wcale

Strzępienie: niet

Startowanie: bez problemu, nawet falstart kleksem na początek. Ale z mojej winy, nie atramentu ni pióra, więc bądźcie spokojni.

Cieniowanie: małe

Czy umai mi pióro kalafiorami: kto to wie, zobaczymy, mam nadzieję, że nie…

Inne: rzadki. Bardzo. Zapomnijcie o używaniu go w maczankach.

Podsumowywiwując…

… jestem zachwycona. Bardzo pasuje mi ten kolor, zawsze mam w zanadrzu któreś piórko nim zatankowane. Wielkim plusem jest również dostępność i niska cena. Mój ulubiony brąz, moim skromnym zdaniem bije Watermanowski na głowę.

Skomentuj

