Liebster Blog Award N°2

Dzień doberek, wszyscy ludzie!

Dziś doświadczycie tekstu inkoholiczkowego żadnymi formami felietonowo-recenzjowymi niespętanego, albowiem kulturalna Niekulturalna zanominominominmoinominowała mnie do Liebster Blog Award, więc proszę bardzo, dziękuję bardzo, odpowiem na pytania, no bo dlaczego by nie jak tak.

liebster-award

 

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejnych blogerów oraz zadajesz im swój zestaw pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

No to fru.

1. Jaka jest Twoja ulubiona postać komiksowa i dlaczego?

Kurczekurczekurcze. Problem tkwi w tym, że ja komiksów raczej mało, żeby nie powiedzieć, że wcale… Zaraz, zaraz. Kiedyś, w zamierzchłych czasach beztroskiej młodości czytywałam byłam mangi podrzucane mi przez przyjaciółki. A manga to też komiks przeca. Chyba najbardziej podszedł mi Bleach, więc… Prosz bardz, przed państwem były dowódca 12 Oddziału w Soul Society a obecnie świr o pseudonimie okupacyjnym „Sandał-Kapelusz”, Szanowny Pan 浦原 喜助. No co. Był najbardziej skomplikowany i fascynujący z nich wszystkich. Jak to świry.

urahara01
2. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?

Nieee, raczej nie. Nie jestem chyba niczego takim prawdziwym tru-fanem-kibolem, który na ustach i w głowie ma nieśmiertelną pogardę dla wszystkich, którzy oglądali film, a nie czytali książki i bezczelnie uważają się za fanów. Jeszcze parę lat temu znalazłabym kilka miejsc w sieci dla mnie, ale teraz chyba mam troszkę szersze horyzonty, staram się nie tkwić w jednym punkcie nieustannie analizując go i rozkładając na czynniki pierwsze. I drugie. I trzecie i siedemnaste.
3. Jaki film robi na Tobie największe wrażenie?

Nieustannie i nieodmiennie „Czas Apokalipsy” – luźne wietnamsko-amerykańskie nawiązanie do Conradowskiego „Jądra ciemności”. W rękach profesjonalisty Coppoli ten film staje się czymś więcej niż filmem i zostaje w głowie już na zawsze. Doskonałe wyważenie brutalnej siły, absurdalnego humoru i delikatności uczuć w starciu z twardą wojną. Istne studium rozmaitych postaw wobec sytuacji ekstremalnej.

 
4. Premiera 2016, której nie możesz się doczekać?

Ostatnia część „Pomnika Cesarzowej Achai”. Cholera mnie wzięła kiedy skończyłam poprzedni tom, bo już-już sytuacja miała się rozwiązać, a tu nic, zapraszamy do następnej książki. Hejtują mnie równo i obsypują gnojem regularnie za miłość do leciutkiej Ziemiańskiej fantastycznej prozy… Ale cóż. Serce nie sługa, nie zna co wypada miernemu literatowi, a co nie.

295560_pomnik-cesarzowej-achai-5_200

Czekałam jeszcze na „Gwiazdę zaranną” Pierce’a Browna, czekałam z wielką wściekłością po tym, jak na ostatnich stronach „Złotego Syna” zrobił BACH! i nieoczekiwany zwrot akcji… Ale oto od kilku dni mam ją już w łapkach, seria nareszcie w komplecie, a ja znów rozbijam się z Darrowem po Układzie Słonecznym. 😀

gz1
5. Dlaczego białe jest białe?

Tylko po to, żeby Floydowie mogli mieć taką mahtava okładkę płyty. Proste.

pink-floyd-dark-side-of-the-moon
6. Jaka piosenka jest u Ciebie teraz na pierwszym miejscu?

Zmienia się to jak w kalejdoskopie… Ale teraz znaczy teraz, zupełnie obecnie. Więc zupełnie obecnie to:

7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś? Co o niej sądzisz?

Łeeee. Książki? Kto by je tam czytał! Nie mam czasu na takie głupoty.

8. Jaki jest Twój ulubiony youtuber?

No, to jest pytanie dla mnie. Dzień bez jutjuba to dzień stracony 😉
9.  Co Cię uszczęśliwia?

Jak rachityczne po zimie drzewo się liśćmi pokrywa, jak przychodzi kurier i przynosi od dawna wyczekiwaną paczkę, jak chodzę boso po trawie i jak małe jakieś zwierzątko jest w pobliżu puszyste i można je pogłaskać.
10. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kevin-raises-his-eyebrows-o

 

Moje pytania zaś są takie ŁO:

1. Co najbardziej Cię inspiruje?
2. Twój największy autorytet?
3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
4.  Twoje ulubione miejsce na ziemi?
5. Wymarzona  podróż?
6. Trafiłaś/łeś szóstkę w totka. Pierwsza rzecz o której zakupie myślisz?
7. Trzy najlepsze książki, jakie w życiu czytałaś/czytałeś?
8. Film, do którego wracasz regularnie, choć widziałaś/widziałeś go już wiele razy?
9. Pióro wieczne, czy długopis?
10. Rzeczy, bez których nie ruszasz się z domu?

A oto i moi nominowani, których sobie czytuję i do których blogów odwiedzenia Was bardzo serdecznie zapraszam 😉

Z piórem wśród książek (ach ta nazwa! :3 )
Subiektywne Recenzje
Mówię co myślę
Zakochana w czytaniu
Ćma książkowa
Felicja
Na regale u Marty Mrowiec
Literacki Kot

Trzymajcie się! 🙂

 


Źródła grafik: 1234

6 uwag do wpisu “Liebster Blog Award N°2

Skomentuj

