Urodziny Żółtodzioba, biesiada, muzyka gra!

 

Nadszedł czas. 20 maja za nami, co oznacza, że inkoholiczkowy blog skończył roczek! Prezenty dostałam cudowne – osiemnastego była wyczekana premiera ostatniego tomu „Pomnika cesarzowej Achai”, a w sobotę z kolei ruszam na Warszawskie Targi Książki! Warto jednak nadmienić, że wiele tu się przez ów roczek działo, bo nie samą imprezą żyje człowiek. Hektolitry atramentu wypite, tysiące stron przeczytane, dziesiątki kilometrów prześlizgane stalówkami…

achajka.jpg

Gdy rok temu zakładałam bloga byłam, co prawda pełnym pomysłów, ale żółtodziobkiem, który ledwo ogarniał wordpressa, a wizja napisania maila do wydawnictwa totalnie go przerażała. Teraz? Też jestem żółtodziobkiem, ale nieco ściemniały mi piórka na czubku łepka, pomysłów mam jeszcze więcej i, co najważniejsze – pojawiają się licznie metody ich realizacji! 🙂

Przez ten czas moje palce nieźle sobie po klawiaturze postepowały. Stworzyłam 87 wpisów, które dotarły do przeszło pięciu tysięcy osób zapewniających mi ponad jedenaście tysięcy wyświetleń. Kiedy wyobrażę sobie wszystkich tych czytelników w jednym miejscu – puchnę z dumy. Prawie sześć setek towarzyszy mi na Facebooku, a 14 duszyczek na Google+.
Udało mi się nawiązać współpracę z  sześcioma wydawnictwami (Sine Qua Non , Czarna Owca, Drageus, Erica, Powergraph, Otwarte), księgarniami Matras oraz sklepami f-pen.pl i Pióroteka. Mało tego! Moje inkoholiczkowe wypociny zechciał też ktoś z zewnątrz – dla Pen Show Poland Magazine napisałam artykuł, natomiast Lubelski Gość Niedzielny złapał mnie na dłużej.

jesteś

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju mojej radosnej TFU!rczości i motywowali mnie do pracy tak, że ręce same rwały się do klawiatury. Szczególnie dziękuję Doktorowi Penkillerowi za to, że był od samego początku, Gburświnowi za niezawodne soulmate’owanie i za koty w torbach, Khajiitowi za bycie pierwszym fanem i alfa-listenerem, kochanemu Kozakowi za jej „PISZ!”, Luxowi za jego rozbrajające przecenianie mnie, Mac.Kozińskiemu za najbardziej konstruktywną krytykę pod słońcem, Herondalce za jej rączki, Zutce za literackie rozkminy,  Kasisembie za PSPMową szansę, Ciejmie za jego krytyczne blogaskowe oko, Kini&Broni&Marci&Paoli za felietonoinietylkopomoce, całej świetnej Ekipie Forumowej za energetyzujące, dające kopa spotkania, Rafałowi za to, że zaryzykował i przygarnął literackiego żółtodzioba-gołowąsa, Harfistce za nieustającą inspirację, pani Marzenie, panu Oskarowi i pani Dominice za bardzo udane, regularne współpracowanie i nieskończone pokłady cierpliwości, Magdzie za to, że na komentarz od niej zawsze mogę liczyć (a za nią nieustająco wielkim pędem leci Druid i Daniel), Danielowi właśnie za to, że nieustająco zaskakuje, Arkowi za uwielbienie dla okrągłych literek, Dzikowi za portreciki, Visvamitrze za życzliwą dłoń w początkach pisania…

SAM_3358

Ale-ale! Przecież jest KTOŚ jeszcze!

<tu werble i fanfary>

Serdecznie dziękuję wszystkim Czytelnikom, którzy przez ten rok zawitali na inkoholiczkową stronę! Szczególnie tym, którzy rozgościli się tutaj i zostali za dłużej. Dziękuję Wam za każdą odezwę z Waszej strony, każde dobre słowo – nawet nie wiecie, jak gigantyczną motywacją jesteście! Dowiadywać się jak daleko Twoje wrzucone w sieć słowo doszło, ilu ludzi zainspirowało… Coś niesamowitego! Chciałabym kiedyś każdego z Was spotkać, móc choć chwilę porozmawiać… Ponieważ na razie niestety nie jest to możliwe (choć w przyszłości? Kto wie!), dlatego dla każdego z Was wysyłam wirtualną urodzinową muffinkę :3

Foodshot_2016_18_7

W ramach inkoholiczkowej wdzięczności już teraz chciałabym zaprosić Was na jubileuszowy konkurs, którego szczegóły już całkiem niedługo pojawią się na blogu. I już teraz życzę Wam powodzenia, bo będzie o co walczyć! 😉 Więcej informacji wkrótce.

Dziękuję Wam za ten rok i zapraszam na kolejny – jeszcze lepszy! 🙂

ś4

4 uwagi do wpisu “Urodziny Żółtodzioba, biesiada, muzyka gra!

  1. Pingback: Konkursu rozstrzygnięcie, czyli najlepsi z najlepszych! | inkoholiczka

Skomentuj

