Seksowny Hemingway ( ͡° ͜ʖ ͡°) i Gil Tramp, czyli 9 rzeczy, za które wielbię „O północy w Paryżu”

1. za klimat taki, że chce się rzucić wszystko i lecieć do Paryża TERAZ, ZARAZ. 

Pobiegać uliczkami, wysiadywać pośladki na wszystkich paryskich schodach w nadziei, że podjedzie po mnie taksóweczka i zabierze mnie w inny świat.

giphy1

2.  za rozkosznie kapryśną Zeldę i zakochanego do szaleństwa Scotta

Świat w którym spotkam tą uroczą marudę…

tumblr_mu40z5uywr1qaho1po4_250

3. za Hemingway’a takiego, że miękną kolana

… i ten ideał pisarskiego wcielenia. (Nie jest to Mikkelsen, ale nadal bardzo dobrze.)

tumblr_minnht7kmt1qa1mkno1_500

4. za rozbudzony o pisarstwie złoty sen

Który się ziści. Mam nadzieję. Chciałabym. Zrobię. Nie wiem. Ziści.

ampkmdm

5. za Gila robiącego dziubek  à la Donald Trump

Nie no, serio. To jest komiczne.

6.  Za te stroje *o*

Nosiłabym.

 71a94456afa757ee870f7396e9dbe47e

7. za „Let’s do this, let’s fall in love”  ♪ ♫

Co za klimat! A to „City of stars” dostało Oskarka.

8.za uświadomienie, że najlepsze czasy są TERAZ.

Zawsze myślałam, że jestem z jakiejś innej epoki. Miłość do stylu Gibson girl, otulanie się z wszystkich stron mechaniczną analogowością, dżentelmeni, łopotanie na maszynie do pisania, szeleszczenie papierowymi kartkami… Jak Gil wierzyłam, że gdzieś na przestrzeni wieków jest i mój deszczowy Paryż, a ja jestem tylko zawieruszonym w zadymce historii łebkiem, który zupełnie przypadkiem został wyrzucony z tornada w XXI wieku akurat. A tu nie. Jestem dokładnie tu, gdzie powinnam być – to jest mój czas i to jest moje miejsce.

midnight-in-paris-laffiche

9. za tego typka 😀

giphy1



Źródła grafik: 12345678

9 uwag do wpisu “Seksowny Hemingway ( ͡° ͜ʖ ͡°) i Gil Tramp, czyli 9 rzeczy, za które wielbię „O północy w Paryżu”

  1. I o literki generalnie mi chodzi. Haha 😂 Dodatkowo plus za użycie w artykule mojego pseudonimu. Czuję się nieświadomie wyróżniony. I mam nadzieję, że udzielisz mi kilku lekcji pisarstwa, kreatywny łepku.

    Lubię to

  2. Na litość kota, są to słowa wielkie dla mnie, dziękuję Ci! A Tramp – cóż, odkąd Gil tak pierwszy raz się wykrzywił na ekranie szukałam odpowiedniego skojarzenia dla tej mimicznej anomalii. 😁

    Lubię to

Skomentuj

