Inkogaleria instagramowa: GLITCH na glitchu i glitchem pogania

W związku z tym, że Inko instagram stał się ostatnimi czasy medium bez wątpienia najbardziej wiodącym prym całej mojej kolorowej, rozśpiewanej internetowej szalupie – pora na kolejną dawkę galeriową. Tym razem pobawimy się z glitchem – ale nie takim przypadkowym, błędnym, a całkiem celowym i nadającym rzeczywistości zaprawdę dzikiego wyrazu. Zapraszam – i na profil, bo dzieje się tam co nie miara, i do oglądania

 

View this post on Instagram

W dziwnych czasach żyjemy, w ciekawych, to bez wątpienia. Z kim ostatnio nie rozmawiam to czujemy, jakby nam się rzeczywistość wymykała jak glitchowa @spokojna2 niebu. I wiecie co? Apeluję o rozsądek 😉 Dbajcie o higienę, siedźcie w domu, zróbcie zapasy, dbajcie o swoją psychikę i ciało i bądźcie dobrej myśli. Tyle w temacie. Nie wiem, jak Wy, ale ja już mam tak dosyć słowa na "k", że nie mam już nawet ochoty wrzucać Wam tu jakichkolwiek memów ani infografik, więc pozwolę sobie nie być kolejną osobą, która ma rację, bo od tych wszystkich osób już mnie głowa boli. 😅 Liczę na Wasz zdrowy rozsądek i nie czuję najmniejszej potrzeby wałkowania dłużej tego placka. Dopóki więc nie zamkną mnie na kwarantannie gdzieś, gdzie nie ma wifi, będę Wam tu nieustannie inkoholiczym swym sposobem spamować popkulturą i geek-lifestylem, cyberpunkowymi widokami i w szeroko pojęty sposób będę zajmować się swoimi zwykłymi sprawkami. Może być? W porządku? ✨ . @samsungpolska #zmieńspojrzenie #zmieńspojrzenie_hashtagalek . #ig_architecture #structure_bestshots #symmetryhunters #archi_focus_on #architecture_view #architecturegram #cyberpunkaesthetic #chillwaveaesthetic #futuristicdesign #instarchitecture #instaarch #archi_feautures #spokojna2 #archifreak #blueaesthetics #geometricaldesign #geometrical #igerslublin #lublingram #vscolublin #inkowave #5thdimension #glitchy #glitchaesthetic #futurism #cyberpunkstyle

A post shared by a n n a v i l j a n e n (@inkoholiczka) on

 

Dodaj komentarz